Detalii (2019-03-25 - 2019-12-31)
Există momente în activitatea oricărei companii cand este nevoie de o soluție rapidă pentru acoperirea nevoilor de printare, copiere sau scanare, însă achiziționarea unui echipament nou nu se justifică, aceasta fiind o soluție costisitoare. Pentru astfel de situații, specialiștii DC Real Solutions recomandă închirierea și nu cumpărarea unui copiator, a unei imprimante sau chiar a unei multifuncționale.
AVANTAJELE ÎNCHIRIERII UNUI COPIATOR
- investiție inițială zero;
- costuri totale mici;
- echipamente adaptate la cerințele actuale de software;
- flexibilitate: în cazul creșterii numărului de printuri/copii echipamentul va putea fi înlocuit cu unul mai rapid;
- echipamentul va fi permanent în perfectă stare de funcționare;
- simplificarea administrării – se asigură toate serviciile, piesele și consumabilele;
- se asigură echipament la schimb, în cazul în care reparația nu se realizează într-un timp optim;
- se plătește doar cât se printează.
Găsiți aici o listă orientativă de prețuri pentru închirierea copiatoarelor: http://dcrealsolutions.ro/abonamente/.