VIVA CONTROL SRL

Adresa
Registratură electronică - InfoRegis
De ce InfoRegis? Timp redus de procesare a documentelor–Eficienta Date inregistrate cu acuratete–Calitate Optiuni multiple de personalizare si utilizare–Flexibilitate Proiecte implementate cu succes in cei peste 6 ani–Experienta
Preț: Cere oferta
Va confruntați cu următoarele situații?
Durata mare de timp alocat înregistrării documentelor
Dificultatea administrării documentelor recepționate din diverse medii (documente scanate, e-mail, fax, mobil/tableta, internet, etc.)
Înregistrarea inițială necesită adesea adaugarea de documente suplimentare
Căutarea de informații privind documentele depuse, data documentelor, etc. este anevoioasă, fără o registratura electronică
De ce aveți nevoie de InfoRegis, de ce aveți nevoie de Registratură Electronică?
1. Timp redus de procesare a documentelor – Eficiență
2. Date inregistrate cu acuratețe, mai puține erori – Calitate
3. Opțiuni multiple de personalizare și utilizare a aplicației – Flexibilitate
4. Proiecte implementate cu succes în cei peste 6 ani de activitate în domeniu – Experiență
5. Certificare natională a calitatii și a securității – Securitate
Înregistrăm toate documentele vehiculate într-o instituție publică si le gestionăm eficient.
InfoRegis este soluția pentru optimizarea înregistrărilor și evidența documentelor din instituția dvs.
Hârtiile fac parte din viața instituțiilor publice, depozitarea dosarelor sau găsirea informațiilor cere timp și răbdare.
Registratura electronică – InfoRegis.ro transformă hârtiile în documente electronice. Ele sunt înregistrate, repartizate și procesate automat.
Beneficiile Registraturii Eletronice - InfoREGIS
- Confirmarea înregistrarii și indicarea perioadei de soluționare către persoanele implicate
- Gestionarea și conectarea documentelor din diferite medii
- Asigură acuratetea datelor și reduce rata de eroare umană
- Eficiență crescută a personalului prin utilizarea Registraturii Electronice – InfoRegis
- Reducerea timpului de înregistrare a documentelor cu până la 50% atât la intrare, cat și la ieșire
- Timp redus de răspuns pentru fiecare înregistrare
- Permite accesul ușor și rapid la informațiile privind documentul depus
- Asigură accesul securizat atât din interior cât și din exterior în funcție de preferințe
- Setarea și adaptarea rapoartelor personalizate în funcție de necesitățile interne
Va arătăm, pas cu pas, cum să folosiți aplicația și răspundem prompt tuturor solicitărilor dvs.
1. Inregistrați atât documente de pe suport de hârtie, cât și din format electronic
2. Facilități multiple de adăugare și de identificare a documentelor
3. Căutare date folosind diverse criterii pentru filtre și sortări
4. Beneficiați de suport pentru adăugarea de documente adiționale de diferite tipuri
5. Aplicația InfoRegis poate exporta întregul volum de date înregistrate
6. Vă oferim și optiuni de personalizare și utilizare a aplicației de registratură
7. Personalizarea registrelor și adăugarea unor noi opțiuni în funcție de preferințe
Oferta de pret o puteti vizualiza aici (Click AICI)